Betaling
CPHDANS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron & Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

CPHDANS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

30 dages prøvetid – Gratis Prøvetime
At starte til dans er en stor beslutning – Det forstår vi. Derfor giver vi gerne en gratis prøvetime. Ønsker du og prøve lidt mere inden du binder dig?, Så kan du tilmelde dig holdet og INDEN 30 dage udmelde dig. Hører vi ikke fra dig efter de 30 dage er gået? Så anser vi tilmeldingen for bindende for den tilmeldte sæson. Stopper du ex: efter 2 gange i prøveperioden - refunderes de sidste 2 gange ikke
 

Betaling 
Umyndige eller anden betaler end medlemmet 

Når du tilmelder dig et dansehold hos Cphdans, opretter du et medlemskab hos danseskolen. Medlemskabet oprettes i danserens navn. Er danseren under 18 år eller i øvrigt umyndig, hæfter danserens værge for medlemskabet. 

Vedr. Rater (Abonnementsbetaling)


Indmeldelse på et dansehold under hos Cphdans. betragtes som en indgået aftale om et kursus med fast start- og slutdato og tilmeldingen er derfor bindende for hele sæsonen/kursets varighed.(gældende efter de 30 dages prøve danse periode)

Bemærk: Der er IKKE tale om et månedskontingent, men derimod rater.
Altså en afbetaling/afdragsordning af den samlede pris for kurset, som Cphdans. har valgt at yde en service på, i form af en ratebetaling

 

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
ER "varen" taget i brug - refunderes ikke

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@cphdans.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

 

Opsigelse eller begrænsning af medlemskab  

Medlemmets opsigelse 

Afmelding af hold:
Tilmelding samt betaling (efter de 30 dages ”prøvetid” er bindende for den tilmeldte sæson.

Ønsker du ikke at fortsætte på det tilmeldte hold, tilbyder vi i stedet at flytte dig til et andet hold (mod evt. betaling af prisdifference) eller evt. at lade en anden overtage tilmeldingen.

Afmelding i prøveperioden
Vi accepterer afmelding i prøveperioden (de første 30 dage) og evt. resterende rater vil da blive slettet og overskydende kontingent tilbagebetalt

Udmeldelse i prøve danse perioden skal ske skriftligt pr. mail til: info@cphdans.dk og vil ha' effekt med det samme - dvs. at man stopper på holdet når opsigelsen er modtaget. 

Mundtlig udmeldelse pr. telefon, til instruktørteamet, via en anden elev eller ved at sende SMS godtages ikke.
Du er først officielt udmeldt, når vi har registreret din udmeldelse, og bekræftet dette via en mail retur til dig.
 

Det er dit eget ansvar at sikre, at dit medlemskab opsiges i tide(indenfor de 30 dage). 

Indbetalt kontingent refunderes ikke, uanset årsagen til ønsket om afmelding.

GDPR
Vi behandler personoplysninger og har derfor vedtaget denne privatlivspolitik, der kort fortæller dig, hvordan vi behandler dine personoplysninger til sikring af en fair og gennemsigtig behandling.

Gennemgående for vores databehandling er, at vi kun behandler personoplysninger til bestemte formål og ud fra berettigede (legitime) interesser. Vi behandler kun personoplysninger, der er relevante og nødvendige til opfyldelse af de angivne formål, og vi sletter dine oplysninger, når du bliver udmeldt af Cphdans.

Opdateret 1.4.2024

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@cphdans.dk